Türkiye’de En Çok Yapılan SEO Hataları

Söz konusu ister bir pazarlama stratejisi, ister bir içerik stratejisi, ister bir satış stratejisi olsun; SEO çalışmaları ve bir web sitesinin optimizasyonu, her daim bu stratejinin en önemli parçalarından olmalı. SEO bir yandan değişirken diğer yandan her daim pazarlama stratejilerinin birincil önceliği olarak kalmaya devam ediyor ve en kıymetli trafik …

Google Analytics İle SEO Performans Analizi

Bu zamana kadar yüzlerce farklı kaynaktan onlarca farklı SEO performansı tüyosu almış olmanız çok muhtemel; peki hiç bu tüyoların işe yarayıp yaramadığını test etmeyi denediniz mi? Eğer cevabınız “Hayır” ise, Google Analytics ile SEO performans analizi yazım tam size göre. Aldığınız tavsiyeler, uygulamanızın şiddetle tavsiye edildiği SEO araçları ve arama …

Google Sesli Arama Sorguları İçin SEO Nasıl Yapılır?

İnsanların online ortamda bilgi araştırma ve arama alışkanlıkları her geçen gün değişiyor ve insanlar, akıllı telefonlarını, sesli asistan cihazlarını ya da tabletlerini kullanarak Google üzerinden sesli aramalar yapmayı giderek daha fazla tercih ediyor. Eğer bir Apple kullanıcısıysanız Siri sizin en yakın dostunuz; Android kullanıcısıysanız ise Google sesli aramalar öyle… Elbette …

Mobil SEO Teknikleri ve En İyi İpuçları – A ‘dan Z’ ye Herşey

Söz konusu arama motoru optimizasyonu ve diğer dijital pazarlama süreçleri olduğu zaman yıllar yılı en çok duyduğun cümle nedir diye sorsalar, cevabım büyük bir ihtimalle “Bu yıl mobilin yılı olacak” olurdu. Bilmem farkında mısınız ama artık “her yıl” mobilin yılı; zira mobil kanallar diğer tüm kanalları çoktan sollamış durumda. Mobilin …

Sağlık Sektörü İçin Profesyonel Dijital Pazarlama

Sağlık sektörü, sürekli olarak teknolojinin bir sonraki aşamasına doğru koşarak kendini yeniliyor ve geliştiriyor. İster gelişmiş bir tedavi yöntemi, ister çığır açan yeni bir sağlık merkezi, ister hekimlerin ve tıbbi personelin yetkin olduğu alanlar olsun; sağlık kuruluşları hastaları için daima daha iyi sağlık hizmeti verebilmenin peşinde koşuyorlar. Diğer sektörlerin aksine …

Arama Motoru Optimizasyonu İle Doğru Müşteriye Ulaşmak

Bir SEO uzmanı olarak arama motoru optimizasyonunun önemini ve arama motoru optimizasyonu ile doğru müşteriye ulaşmak için yapmanız gerekenleri bu yazımda sizlerle paylaşacağım. Arama motoru optimizasyonu nedir, nasıl yapılır ve avantajları nelerdir gibi soruların cevaplarına değineceğim bu yazıda aynı zamanda en doğru şekilde SEO süreçlerinizi yürüttüğünüz takdirde doğru müşteri kitlesine …

Omnichannel (Çok Kanallı) Pazarlama Nedir, Nasıl Yapılır?

Pazarlama sürekli olarak gelişiyor ve hızlı bir şekilde büyük evrimlerden geçiyor. Zorlayıcı, kitlesel pazarlama temellerinden giderek birebir iletişim içeren ve kişiselleştirilmiş pazarlama yöntemlerine doğru yöneliyoruz. Bunda kullanıcıların kullandığı pek çok farklı cihaz ve iletişim için tercih ettiği pek çok farklı kanalın rolü büyük. Basılı medyanın, televizyon reklamlarının, hatta ve hatta …

Müşteri Odaklı Pazarlama

Tüketicinin günümüz trendlerini, istek ve ihtiyaçları ile belirlediği ve pazarlama dünyasında gücü elinde tutan bir rolü üstlendiği bir noktada olduğumuz aşikar. Böyle bir dünya söz konusu iken müşteri odaklı pazarlama anlayışı da en önemli pazarlama stratejilerinden biri haline geliyor. Müşteri odaklı pazarlama stratejisi ile ister geleneksel, ister dijital pazarlama faaliyetlerinizi …

Veri Tabanlı Pazarlama Hakkında Herşey

VERİ TABANLI PAZARLAMA NEDİR, NASIL YAPILIR? Günümüzde neredeyse her şeyin dijital ve otonom hale geldiği aşikar. Problem çözücüleri tabii ki sorunları kökten çözebilen sistemler geliştirmekle meşgul. İş dünyasında ise pazarlamanın – daha doğrusu dijital pazarlamanın – her zaman bir adım önde olması gerektiğini söylemeye bile gerek yok. Dijital pazarlama ile …

Kullanıcı Deneyimi Nedir, Nasıl Yapılır?

İnternetin gelişmesi ile birlikte kullanıcı deneyimi terimi, ürün geliştirmede adeta kilit bir anahtar kelime haline geldi desek, yanlış olmaz. Kullanıcı deneyimi tasarımı kavramını tam olarak açıklayabilmek ve tanımlayabilmek zor; bununla birlikte yeterince araştırma ve deneme ile onu doğru şekilde yönetebilmek ve ortaya kusursuz bir kullanıcı deneyimi stratejisi çıkartmak da mümkün. …