Facebook Reklam Maliyetlerini Düşürmenin Püf Noktaları

Mutlaka başınıza gelmiştir: Ne olduğunu anlamadan bir bakmışsınız, sosyal medya bütçenizi olur olmaz şeylere harcayarak aşıp geçmişsiniz! Hele ki özellikle bol bol Facebook reklamları veriyorsanız bu bütçeyi aşma olasılığınız daha da yüksek… Yürüttüğünüz Facebook reklamlarında düzgün bir optimizasyon yapmanız, maliyetleri en efektif şekilde nereden kesmeniz gerektiğini tespit etmeniz ve en …

Instagram’da Takipçi Arttırmanın 50 Etkili Yolu

Eğer Instagram’ın büyülü dünyasına yeni katıldıysanız ve markanızı Instagram sosyal kanalı üzerinden tanıtmak, pazarlamak ve neticede bu tanıtımları satışa dönüştürmeyi hedefliyorsanız bu sosyal ağa doğru attığınız ilk adımlar biraz tereddütlü olabilir. Instagram için itina ile hazırladığınız ve heyecanla geri dönüş beklediğiniz postlarınızın beklentilerinizi karşılamamasının oldukça bariz ve mühim bir sebebi …

Pazarlamanın Yeni Trendi: Influencer Marketing Nedir?

Dijital pazarlama her gün yeni bir pazarlama yöntemi ve tekniği ile karşımıza çıkıyor demek çok da yanlış olmaz. Bu yöntem ve tekniklerin verimliliği ve efektifliğinin ne düzeyde olduğu tartışması bir kenara dursun; şu sıralar özellikle revaçta olan ve pek çok marka için büyük etkiler yaratan bir pazarlama tekniğinden bahsetmeden olmaz. …

15 Etkili Site İçi Optimizasyon (On Page SEO) Taktiği

Organik trafiği artırmak, sitenizdeki dönüşüm oranlarını canlandırmak ve arama motoru sonuç sayfalarındaki sıralamanızı iyileştirmek istiyorsanız site içi optimizasyon kesinlikle hafife almamanız gereken bir SEO çalışması olarak karşınıza çıkar. Bu yazımda On-Page SEO ya da diğer bilinen adıyla site içi arama motoru optimizasyon tekniklerini ele alacağım. Site için optimizasyon tekniklerinin derinine …

SEO Performansı: Sitenizin Sıralamasını Anında İyileştirmenin 13 Yolu

Söz konusu SEO olduğu zaman aklınıza ilk gelen şey ne oluyor ve SEO performansınızı iyileştirmek için enerjinizi nelere yoğunlaştırıyorsunuz? Pek çok kişi söz konusu SEO çalışması olduğu zaman zamanının çok büyük bir kısmını her şeyden çok anahtar kelimelere harcıyor gibi görünüyor. Halbuki itinalı bir şekilde anahtar kelime çalışmaları yaptığınız halde …

%100 Etkili ve Doğal Backlink Alma Yöntemleri

Doğal backlink, arama sonuçlarındaki sıralamanızı ve genel olarak SEO çalışmalarınızı etkileyen faktörler arasında sizce ne kadar önemlidir? Sizi bilemem ama başta eski Google çalışanı Matt Cutts’a  (2017 ocak ayında ayrıldı) ve dijital pazarlama sektöründeki neredeyse herkese göre doğal backlink almak hayati önem taşıyor. Doğal backlink ya da diğer popüler adıyla …

Teknik SEO Kontrol Listesi

SEO kontrol listeleri, teknik SEO kontrol listesi ya da dijital pazarlama camiasında yaygın bilinen adı ile SEO auditleri, arama motoru optimizasyonu çalışmalarından herhangi bir sonuç elde etmemenizin sebebini ortaya çıkartmanın en ama en efektif yolu. Bu yazımda özellikle 2017 yılı için sizlere güncel bir SEO kontrol listesinin nasıl takip edilmesi …

Video Pazarlama Nedir?

Kabul edelim ki video içerik hiçbir yere gitmiyor; dolayısıyla video pazarlama da öyle. Eğer rakiplerinizin önüne geçmek ve kalabalık arasından sıyrılmak istiyorsanız aradığınız şey tam olarak video pazarlaması olabilir. Dijital pazarlama dünyasına az çok aşinaysanız büyük bir ihtimalle kulaktan kulağa dönen video efsanesi ile ilgili “Pazarlamanın geleceği videoda…” gibi söylentilere …

Instagram İşletme Hesabı Hakkında Herşey

Instagram’ın bir mobil fotoğraf paylaşım uygulaması ve bir sosyal medya ağı olduğunu hali hazırda bildiğinizi varsayıyorum. Instagram işletme hesabı ile ilgili bilmeniz gerekenlerin derinine inmeden önce, kısaca Instagram’ın geçmişinden bahsetmek istiyorum. Instagram 2010 yılında Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kuruldu ve 2012 yılında Facebook tarafından tam 1 milyar dolara satın alındı. …

ReMarketing (Yeniden Pazarlama) Nedir?

Dijital pazarlama tekniklerinden bir tanesi olan remarketing, özellikle e-ticaret sitelerinin sıklıkla tercih ettiği bir pazarlama yöntemi olarak karşımıza çıkıyor. “Remarketing nedir?” dediğimizde öncelikle Google’ın remarketing tanımına bakmak gerekiyor. Google’a göre remarketing, websitenizde daha önce belli başlı sayfaları ziyaret etmiş olan kişilere başka sayfalarda gezinirken sizin sitenizdeki sayfaları Google Display Network …