Dijital Pazarlama

Dijital pazarlama markaların ürünlerini, hizmetlerini arama motoru optimizasyonu (SEO), Google Adwords (SEM), mobil pazarlama, sosyal medya pazarlaması (SMM),  affiliate marketing, içerik pazarlaması, medya planlama ve satın alma gibi dijital kanallar vasıtasıyla hedef kitleye ulaştırma çabalarının bütününe verilen isimdir. Dijital pazarlama odaklı içeriklerin yayınlandığı bu kategoride dijital pazarlama stratejileri hakkında bilgi ve deneyimlerimi paylaşıyor, global olarak dijital pazarlama sektöründeki dinamikleri hakkındaki araştırmalarımı okuyucularıma aktarıyorum

Dijital Pazarlama Uzmanı

Teknik SEO Kontrol Listesi

SEO kontrol listeleri, teknik SEO kontrol listesi ya da dijital pazarlama camiasında yaygın bilinen adı ile SEO auditleri, arama motoru optimizasyonu çalışmalarından herhangi bir sonuç elde etmemenizin sebebini ortaya çıkartmanın en ama en efektif yolu. Bu yazımda özellikle 2017 yılı için sizlere güncel bir SEO kontrol listesinin nasıl takip edilmesi …

Video Pazarlama Nedir?

Kabul edelim ki video içerik hiçbir yere gitmiyor; dolayısıyla video pazarlama da öyle. Eğer rakiplerinizin önüne geçmek ve kalabalık arasından sıyrılmak istiyorsanız aradığınız şey tam olarak video pazarlaması olabilir. Dijital pazarlama dünyasına az çok aşinaysanız büyük bir ihtimalle kulaktan kulağa dönen video efsanesi ile ilgili “Pazarlamanın geleceği videoda…” gibi söylentilere …

Instagram İşletme Hesabı Hakkında Herşey

Instagram’ın bir mobil fotoğraf paylaşım uygulaması ve bir sosyal medya ağı olduğunu hali hazırda bildiğinizi varsayıyorum. Instagram işletme hesabı ile ilgili bilmeniz gerekenlerin derinine inmeden önce, kısaca Instagram’ın geçmişinden bahsetmek istiyorum. Instagram 2010 yılında Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kuruldu ve 2012 yılında Facebook tarafından tam 1 milyar dolara satın alındı. …

ReMarketing (Yeniden Pazarlama) Nedir?

Dijital pazarlama tekniklerinden bir tanesi olan remarketing, özellikle e-ticaret sitelerinin sıklıkla tercih ettiği bir pazarlama yöntemi olarak karşımıza çıkıyor. “Remarketing nedir?” dediğimizde öncelikle Google’ın remarketing tanımına bakmak gerekiyor. Google’a göre remarketing, websitenizde daha önce belli başlı sayfaları ziyaret etmiş olan kişilere başka sayfalarda gezinirken sizin sitenizdeki sayfaları Google Display Network …

Google Reklamlarında En Etkili Teknikler

Konu Google reklamları olduğu zaman dijital pazarlama sektöründe beni en çok şaşırtan şey, insanların ufak tefek detaylara takılıp sürecin en temel gerekliliklerini atlıyor olması. Aslında bu sadece Google Adwords reklamları için değil, hayatın kendisi için de geçerli, ne dersiniz? Sektör ile ilgili, özellikle de Google reklamları ile ilgili sektörde ilginç …

Facebook’u İşletmeniz İçin Kullanın

Facebook’u işletmeniz için en efektif şekilde nasıl kullanacağınızı mı merak ediyorsunuz? Facebook üyelik butonunu açarak kendi kişisel profilinizi takipçilerinize mi açmalısınız yoksa Facebook Grupları açmak daha mı çok işinize yarar? Facebook üzerinden takipçi ağınızı nasıl genişletirsiniz? Sizin için doğru mecra Facebook mu? Facebook Sayfalar gerçekte ne kadar etkili? Tüm bu …