Dijital Pazarlama

Dijital pazarlama markaların ürünlerini, hizmetlerini arama motoru optimizasyonu (SEO), Google Adwords (SEM), mobil pazarlama, sosyal medya pazarlaması (SMM),  affiliate marketing, içerik pazarlaması, medya planlama ve satın alma gibi dijital kanallar vasıtasıyla hedef kitleye ulaştırma çabalarının bütününe verilen isimdir. Dijital pazarlama odaklı içeriklerin yayınlandığı bu kategoride dijital pazarlama stratejileri hakkında bilgi ve deneyimlerimi paylaşıyor, global olarak dijital pazarlama sektöründeki dinamikleri hakkındaki araştırmalarımı okuyucularıma aktarıyorum

Dijital Pazarlama Uzmanı

Google’da İlk Sırada Çıkmak

Özgün, köklü ve değerli bir veriyi, benzer başka bir veriyle, ama aslında hali hazırda mevcut olanın kötü bir kopyası olan bir şeyle değiştirmek… Kulağa tehlikeli geliyor, değil mi? Arama motoru optimizasyonu da bazı durumlarda buna benzer davranışların sergilendiği bir oyun alanına dönebiliyor; özellikle söz konusu Google’da ilk sırada çıkmak olduğu …

WordPress SEO Nasıl Yapılır?

WordPress, hali hazırda arama motorlarına uygun bir şekilde tasarlanmış bir yazılımdır desek yanlış olmaz; zira WordPress’in fonksiyon ve özellikleri, herhangi bir arama motorunu blog postları, sayfalar ve kategoriler eşliğinde sitede yönlendirme potansiyeline sahiptir. Bu şekilde arama motoru çok daha kolay bir şekilde WordPress sitenizi tarar, bilgi toplar ve ihtiyacı olan …

Hotjar Nedir ve Nasıl Kullanılır?

Sitenizi ziyaret eden kullanıcıların site içi davranışları, sitedeki belirli sayfalarda geçirdiği süre miktarı, üyelik formunu doldurup doldurmaması, hangi sayfalarda daha çok vakit geçirdiği ve gerçekten aradığını bulup bulamadığı ile ilgili tüm detayları bilmek ve dijital pazarlama stratejinizi buna göre şekillendirmek istemez miydiniz? İşte karşınızda bu yöndeki tüm ihtiyaçlarınızı – ve …

En Etkili Güncel Link İnşası Tavsiyeleri

Arama motorları tarafından sürekli güncellenen algoritmalar ve bitmek bilmeyen kural değişiklikleri nedeni ile link inşası maalesef uzun zamandır olması gerektiği kadar etkili kullanılmıyor. Linklerin SEO sıralama faktörleri arasında nasıl bir konumda olduğu ile ilgili her daim tartışmalar devam etmiş; kimi SEO’cular sadece site-içi SEO ve içerik çalışmalarına odaklanmanın yeterli olduğunu …

İşletmeler İçin Lokal (Yerel) SEO Çalışmaları

İşletmenizin ve markanızın potansiyel müşterilere görünür olduğundan emin misiniz? Eğer yerel bir işletmeyseniz ve henüz lokal SEO ya da diğer adıyla yerel SEO çalışmalarınızı oturtmadıysanız, o potansiyel müşteri masaüstü ya da mobil üzerinden arama yaptığında onu kaçırıyorsunuz demektir. İşin aslına bakarsanız bölgesel SEO çalışması at ile deve değil; sağlam atılması …

2018 Sosyal Medya Görsel / Fotoğraf Boyutları

Sosyal medya platformları, takip etmeye bile yetişemediğimiz bir hızda, sürekli güncelleniyor. Kimisine hikaye güncellemesi gelirken kimisi algoritmasındaki ufak değişikliklerle ön yüzü için küçük, arka planı için büyük adımlar atma peşinde oluyor. Bu değişiklik ve güncellemelerin başında ise tabii ki sosyal medya görsel boyutları geliyor. Bir gün geçmesin ki herhangi bir …