SEO’yu Diğer Dijital Pazarlama Stratejileri İle Güçlendirin

Bir dijital pazarlama kanalı olan SEO diğer dijital pazarlama yöntemleri ile dolaylı olarak daha da güçlü hale getirilebilir. Bu yazımda her arama motoru optimizasyonu blogunda yer alan standart yazılar dışında organik aramalarda web sitenizi üst sıralarda konumlandırabilmeniz için ölçümlenmiş bazı ipuçlarını paylaştım; sonuna kadar sabırla okumanızı tavsiye ederim.

Google Reklamlarının SEO’ya Etkisi

Google Adwords (Google Reklamları) İle SEO Güçlendirme

Google Adwords (Google Reklamları) İle SEO Güçlendirme

Geçmişten günümüze hep tartışılan bir konudur Adwords reklamlarının SEO üzerinde bir etkisinin olup olmadığı… Direk etkisi olduğunu söylemek söz konusu değil fakat dolaylı olarak etkisinin olduğu kesindir. Google Adwords reklamlarında ilgili markanın ismini kullanmak ve o reklamları sürdürebilir hale getirebilmek markanın bilinirliliğini arttırmaktadır. Bir önceki cümlede “Sürdürülebilir” kelimesini özellikle kullandım. Sürdürülebilir adwords reklamları satış açısından fayda sağladığı gibi markanın bilinirliliği açısından da büyük fayda sağlamaktadır. Markanın Google reklamları ile bilinirliliğinin artması demek organik aramalarda da ilgili marka ismiyle aramaların artması anlamına geliyor. Bu da Google’da ki sıralamalara olumlu yönde etki ediyor.

Sosyal Medya Reklamlarının SEO’ya Etkisi

Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamlarının SEO’ya Etkisi

Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamlarının SEO’ya Etkisi

 

Bu zamana kadar hep sosyal medya yönetiminin SEO’ya etkisi konuşuldu. Peki ya sosyal medya reklamları? Özellikle sosyal medya hesaplarınızda sitenize bağlantı vermiş olduğunuz paylaşımlara daha bir özen göstermenizi ve reklam kampanyaları ile daha fazla okuyucuya ulaştırmanızı tavsiye ediyorum. Burada diğer bir önemli husus ise sosyal medya reklamında ki metnin özenle seçilmesidir. Doğru açıklama ve hedefli bir reklam kampanyası gönderinizin çok daha fazla kişiye ulaşması açısından önem taşıyor. Birde bağlantıya tıklayan kişilere doğru bir içerik sunduysanız yazının paylaşılması, okunma oranlarında artış, ziyaretçinin sitede kalma süresi, hemen çıkma oranlarında azalış gibi olumlu etkiler olmaktadır. Tüm bunlar hem ilgili bağlantının hem de sitenin diğer alt sayfalarının güçlenmesinde, görünürlülüğünün artmasında faydalı oluyor.

E-Posta Pazarlamasının SEO ‘ya Etkisi

E-Posta Pazarlamasının SEO ‘ya Etkisi

E-Posta Pazarlamasının SEO ‘ya Etkisi

E-posta pazarlaması da yine yukarıda bahsi geçen diğer dijital pazarlama stratejileri gibi SEO açısından önemli. Sitenizi ziyaret etmiş ve e-posta adresini bırakmış kişileri tekrar çeşitli e-bültenler aracılığı ile siteye yönlendirmeniz Google’ın önemsediği bir durumdur. Bir kullanıcı bir siteyi ikinci defa ziyaret ediyorsa demek ki bu site değerli ve kullanıcının beklentilerine çözüm üretebiliyor diye düşünüyor. Bu nedenle eposta pazarlama (E-Mail Marketing) çalışmalarını da pazarlama planınıza dahil ederseniz ve ziyaretçileri sitenize tekrar tekrar yönlendirebilirseniz görünürlülüğünüzü arttırabilirsiniz.

Konuyla ilgili aklınıza takılan bir husus olursa veya sormak istediğiniz sorular var ise aşağıdaki yorum kısmından çekinmeden iletmenizi rica ediyorum.

Hemen Sende Yorumunu Yazabilirsin